Jag måste få skryta...

...om min nya bästa vän.
Min roliga, larviga, smarta, händiga, kluriga, busiga, härliga och genomgoa vän.
Vad mer kan man säga om en människa som lirkade sig in i mitt liv med lätthet, som ser igenom mig som om jag vore gjort av klart glas och till råga på allt faktiskt förstår mina känslor när jag försöker beskriva dom. Till och med mina mest suspekta känslor. Det känns så lättande att ha någon att prata med om allt.

För att bryta av skönsången tar vi en gammal goding i repris:

Kommentarer
Postat av: Shva

Härligt! Jag är glad över att du varit så mycket gladare och nöjdare på sistone! :D

2010-01-11 @ 09:32:08
Postat av: Mia

Jag också!

Och bara så du inte oroar dig, jag kan prata med dig om mycket också men bästisen får se sidor av mig som du inte ser, och jag tror säkert du förstår varför.

2010-01-11 @ 19:19:54
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Japp, jag delar också olika sidor med olika personer. :)

2010-01-12 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0