desperate timescalls for desperate measures

Jag, jag!, börjar bli desperat efter ett jobb.

Först måste ni förstå en sak, jag avskyr andra människor. Så till den grad att om aldrig mer behövde träffa en människa till så skulle jag inte gråta så många tårar, jag skulle bara sätta mig ner och lugnt invänta galenskapen.
När då till och med jobb som personlig assistent verkar lockande så kanske vidden av min desperation framgår?

McDonalds söker nya medarbetare också men eftersom jag redan förnedrat mig och sökt jobb där och till min fasa inte ens fått det så tror jag inte att jag behöver söka igen.

Helt ärligt tror jag att jag har sysslat med för mycket navelskådning, jag inser att jag inte klarar av de flesta jobb som ams.se annonserar ut. Och det är inte bara dåligt självförtroende som talar utan jag har ganska god koll på mina svagheter och styrkor. Tyvärr ligger de flesta styrkor inom områden där man aldrig får jobb.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag har också misslyckats med att söka jobb på McD, ska vi bilda klubb!? :-D

2009-11-09 @ 20:46:48
URL: http://www.ewenson.se
Postat av: Mia

Jag gillar att bilda klubbar så jag är på!

2009-11-10 @ 00:57:45
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Kämpa på! Money ftw!



Tänk på att alla människor är mer eller mindre inkompetenta, vissa är bara bättre på att dölja det. ;)

2009-11-13 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0