Morgonhumör

Ahh imorse hade jag en kanon start på dagen!
Till skillnad från föregående morgonhumörs-inlägget så vaknade jag före klockan, inget grus i ögonen, noll dreggel och med lagom kroppstemperatur. Låg och myste med båda katterna ett tag innan jag gick upp. Vilken skillnad! Kan inte varje dag få börja så?

Trots det var natten väldigt förvirrad. Satt envist kvar och tittade på tv till sent på kvällen, somnade så småningom så klart, helt omöjligt att hålla ögonen öppna. Sov sittandes (hade tack och lov ställt bort MacBooken) och vaknade till runt 3. Kan ha varit 5 också, här går minnet verkligen isär. Lyckades ta mig upp ur soffan, borsta tänderna och ta ur linserna, har bara vaga minnen av att jag gjorde det dock, kan ha varit en dröm. Ställde sedan klockan på 9 efter mycket förvirrande uträkningar om hur länge jag skulle få sova. Att jag vaknade till vid 5 kan också ha berott på att Hankatten försökte ha sönder våran soffan igen och jag skällde ut honom. Somnade medans jag föll tillbaka mot kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0