Diskfantasi

Medans jag stod och diskade sprang mina tankar huller om buller som vanligt och av någon anledning fastnade jag för min favoritfantasi - "När jag blir världshärskare".
Idag liknade min maktform mer en maffia än diktatorskap.
Planerade hur jag skulle styra mitt gäng med järnhand och döda alla som stod i min väg (vaddå, planerar inte ni också mord när ni diskar?) när det slog mig att hårdast skulle dom som skadar djur drabbas. Vips var mitt maffiagäng veganer som torterade och dödade alla som gjort ett djur illa.

Sen kom sambon och skrämde slag på mig genom att smyga fram och hårdhänt gripa tag i mig (läs gå vanligt fram och krama mig bakifrån).

Men jag känner att det är nära nu, världsherraväldet närmar sig, muahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0