Grått, grått, grått

Går runt i ett dis av deppighet. Så mycket att fundera på, så mycket att planera. Och så mycket att vara fullkomligt skräckslagen och panikslagen inför. Man kan lugnt säga att jag inte mår 100% bra just nu. Mycket beroende på mensen som har en förmåga att dra upp alla förträngda deppiga tankar till ytan. Och trots att jag faktiskt har mängder med människor jag borde kunna anförtro mig åt så stänger jag in det mesta inombords, ett mycket ovanligt beteende för att vara mig. Jag längtar tills mensen är slut så jag lyckligt kan återgå till att förtränga, glömma bort och låtsas som ingenting. Uttrycket "Lyckligt omedveten" är något jag suktar efter.

Kommentarer
Postat av: Shva

Awww! Jag lyssnar närhelst du vill prata av dig, så att du vet. Jag mår själv bättre av att prata eller skriva om mina tankar när det deppar till sig. Då känner man sig inte så ensam.



(skickar en sexig blood-elf kram som avslutning)

2009-03-25 @ 10:24:22
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0