Tigerbalsam

Tack vare att jag lider av "Jag-ska-bara"-sjukan så har det blivit lite för många timmar med World of Warcraft på senastetiden. Något min rygg har, genom smärtor, meddelat att den inte alls är nöjd med. Den har siktat in sig på en punkt i brösthöjd, fast på ryggsidan, som ligger alldeles till vänster om ryggraden. Där är det något som moler och pirrar och allmänt känns förjävligt. Doktorn ordinerade hårdhänt massage av sambon vilket faktist gick i uppfyllelse. Fast medan jag låg där, utmattad och mör efter den hårdhänta massagen passade den luriga sambon på! Kvickt på med Tigerbalsam (ett ämne vi för några veckor sen hade en livlig oseriös diskussion om) och gnugga. Och det blev precis som jag misstänkte - det brände och sved men samtidigt isade det på fläcken. Nu nån timme senare har jag blåmärksont istället för suspektont. Osäker på om det är en förbättring.

Kommentarer
Postat av: Shva

Muskelliniment is teh shit! Det är ju skönt när det både hettar och isar. Den där diskussionen... inkluderade den ditt favoritsamtalsämne? :3

2009-01-19 @ 15:53:17
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Mia

Shva, vad är det du antyder!!

Livlig oseriös diskussion betyder faktist att vi grälad:p Fast inte på det arga sättet, utan på det roliga sättet!

2009-01-19 @ 17:13:14
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0