Iiiih!

Det har börjat, det har börjat!

Ännu inte officiellt antagen men inofficiellt läser jag numera Tyska för Nybörjare 1! Jättebra och faktist lite skoj. Var en hel del att pyssla med för att komma igång med kursen dock. En webbplattform att lära sig, ett chattprogram, beställa kurslitteratur (snälla kom i tid!), ladda hem inspelningsprogram, fixa tysk webbordbok, börja klura på diagnostestet och lyssna på första föreläsningen.  Puh! Men det här ska gå bra, jag ska lyckas och jag ska tamefan glänsa på vartenda prov! Här ska rockas på tyska!

Sen tog jag mig även tid att skriva ett fysiskt (!) brev till mina systerdöttrar som legat hemma i kräksjukan (urk!) för jag vet att dom blir så sprudlande glada då!

Och beställt kläder till mig och sambon för 3000kr...
Dör lite inombords varje gång jag tänker på det!

Kommentarer
Postat av: Shva

Way to go, girl! (^∇^)



Vad är detta jag hör om kläder för 3000? Men bara de var snygga så. skrattar

2009-01-22 @ 07:08:59
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0