Tics

Jag har de senaste månaderna haft ryckningarna i vänster ögonvrå. Det kommer och går men återvänder alltid. Det är irriterande och väldigt frustrerade och jag får nästan ont i huvudet av att gå runt en hel dag med dessa ryckningar. Hittills har jag alltid avskrivit det som helt vanliga ryckingar, ni vet såna man får ibland och som bara varar några minuter, men nu när det återkommer månad efter månad börjar jag långsamt inse att det kanske inte är riktigt normalt. Så för tillfället väljer jag mellan hjärntumör eller ansträngda ögon. Jag har ju då synfel och kan inte se ett skvatt utan mina linser. Den senaste tiden har jag gått runt med för svaga linser, märks framför allt på att jag måste kisa för att kunna fokusera för att se på avstånd, och trots det inte lidit av huvudvärk pga det. Nu slår det mig att det kanske inte bara är huvudvärk som kan bli konsekvensen utan mina ryckningar är en följd av för svaga linser. Då tycker jag det är riktigt olidligt att jag har för svaga linser kvar för två månader och en synundersökning kostar 400:-

Kommentarer
Postat av: Shva

Har du testat att googla på saken?

2010-01-12 @ 09:04:40
Postat av: Mia

Det tänkte jag ju göra igår men det var en sån sak som gled ur mitt förslöade sinne. Och jag vet redan vad det kommer visa, jag kommer hitta sjukdomar som man aldrig hört talas om som alla mina symptom passar in på och så kommer jag vara kanonsjuk plötsligt.

2010-01-12 @ 10:44:21
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0