Deo - TMI

Jag köpte mig en ny deo igår, den gamla håller på att ta slut. Viktigt samhällsinformation.
Jag köpte Rexona Music Fan Girl 24h Anti-Perspirant Anti-Transpirant Deo Roll-on 0% Alcohol. Hoppas ni tar anteckningar.

- Om jag luktar på deon så luktar den gott, med en svag hint av killparfym (vilket jag älskar så jag ser inte det som ett problem).

- Om jag nån gång uppfattar en svag doft av min egen deo så luktar den helt annorlunda, lite aromolja, lite parfym, väldigt gott.

- Om jag däremot sticker in näsan i armhålan och sniffar (kasta inte sten i glashuset, ni gör det också!) så luktar det sedvanligt svett och en svag ton av deo. Inte min deo utan bara doften av deo. Hur gick det till undrar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0