Piiinsamt!

Oh dear god jag tror jag döööör *fjortisstön*

Jag har en svart t-shirt med texten "Damn right I've been naughty, now spank my evil butt" för att ja...för att jag är knäpp. Så idag driver jag runt med den på mig och svarta mjukisbyxor för att...ja för det skulle ni också göra om det var en helt ledig dag! Vad jag inte hade räknat med var att någon skulle ringa på dörren. Och att denne någon inte skulle vara sambon som inte orkat ta upp sin egen nyckel. Hade absolut inte räknat med att det skulle vara två unga, snygga människor som ville berätta att vi bor i ett Tele2 hus och prata om en helhetslösning med teve, tele och internet.
Tack å lov insåg jag inte att jag hade t-shirten på mig förräns dom gick igen och jag såg mig själv i spegeln. Jag tror bestämt jag rodnade! Inte undra på att dom såg ut att försöka hålla sig för skratt...

Kommentarer
Postat av: Doc

Det låter ju nästan som att du förtjänar lite smisk ikväll haha.

2009-11-06 @ 14:46:11
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Mia

Doktorn, doktorn, jag känner mig så het ikväll. Kanske doktorn kan göra en liten undersökning på mig <fnitter>

2009-11-06 @ 15:17:54
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Haha, schysst gjort av gid att lätta upp deras arbetsdag!

2009-11-07 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0