Britney Spears


Jag vet inte om det är ålderssvaghet eller ungdomsförvirring men jag har på senare år börjat uppskatta hennes musik. Från att verkligen föraktat henne och hennes fans ligger nu senaste albumet på min Spotify. Anyway. Poängen var ju att ni skulle titta på den här musikvideon, inte för att det är favoriten (Circus) utan för att jag såg en annan bloggläsare beklaga sig över avkläddheten och den utmanande dansen. Och jag håller med, det finns inte ett moment i videon som inte anspelar på sex och principiellt sett kan jag inte förstå varför det ska vara så. Mer känslomssigt finner jag det sexigt och kan inte argumentera mot att hon använder sin kropp på det sättet. Jag känner mig själv, hade jag den kroppen skulle jag göra samma sak. Minus pengarna hon tjänar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0