Gnällinlägget

Så himla frustrerande. Sitter i sängen, benen uppdragna och med datorn lutad mot knäna så att ögonen befinner sig 25 cm från skärmen och har fortfarande lite ofokus på texten - dumma synfel!
Är både för snål och för ytlig för att vilja skaffa glasögon så jag kör på linser. Men nu är dom ur och jag skulle se min egen hand suddigt om jag sträckte ut den framför mig.

Törstig också. Den där übergoda jordnötssåsen var ganska salt.

Torr om händerna, speciellt mellan fingrarna.

Ryggen också, skuldrorna är som sandpapper. Varför liksom.

För att inte tala om den träsmaken jag har i baken då jag måste sitta spänd för att kunna hålla datorn så nära ansiktet som möjligt!

Dessutom måste jag in till stan imorgon för att köpa två födelsedagspresenter! Egentligen skulle jag ha köpt massa grejer på Apoteket men jag känner att jag inte orkar göra av med mer pengar just nu (inte efter att ha köpt träningskor för 1400:-, mer om det sen) och dessutom ska jag till Stockholm nästa helg och det går åt pengar då också. Ge mig pengar!

Har till och med träsmak i hälarna!

Och ännu mer törstig, kommer få lov att göra något åt det innan jag somnar.

Dessutom innehåller fredagen en heldag med trädgårdsarbete. Jag avskyr trädgårdsarbete. Avskyr.

Lördagen innehåller barnkalas. Massa fika är visserligen inte fel men känner jag min familj rätt så kommer vi bli där hela dagen och så är ännu igen 50% av helgen försvunnen.

Vafan, varför har jag en finne på bröstet! There's no end to the catastrophes!

Nu, vatten!

Kommentarer
Postat av: Shva

Hittade du inget mer? ;)

2009-05-07 @ 17:55:11
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0