Tungor

Ni vet i alla romantiska filmer när dom kysser varandra passionerat och med mycket tunga?
Eller porrfilmer där dom verkligen zoomar in på tungan som slickar på valfri kroppsdel med generöst användande av saliv?
Jag avskyr det!
Varje gång det händer måste jag vända bort blicken, jag står helt enkelt inte ut med så mycket tunga. Jag är vare sig novis eller blyg av mig, men just tungor står jag inte ut med. Dom äcklar mig. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, om det är rörelsemönstret av en synlig muskel, om det är allt dreggel dom använder sig av i porrfilm eller något hemskt minne jag förträngt. Jag blundar, vänder bort blicken eller zappar. Jag får ärligt talat rysningar i kroppen av att se det.

Stod just i badrummet och studerade min tunga ingående, vilket kan tyckas dumt. Och det var det. Den var ju vidrig! Förutom den vita beläggning så såg man ju smaklökarna som små flärpar. Det syntes ju tydligen var dom olika smaklökarna för olika smaker satt. Visuell skillnad på surt, salt, beskt och allt det där. Usch.


Trots detta tycker jag om att kyssas. Så länge inte partners tunga är utanför min mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0