Mens

Något annat den här mensen drar upp är kåthet, grinighet och en craving efter choklad...

Aldrig under en månad snäser jag så mycket som under mensen. Mitt tålamod ligger i botten och jag kan råka ta det mesta som en personlig förolämpning.

Detsamma gäller för kåtheten, jag är aldrig så kåt som under den här veckan, och jag kan råka ta det mesta som en förevändning att bli kåt.

Choklad, choklad choklad. Mörkbrun, krämig choklad. Fylld med nötter, nougat eller bara mer choklad. Jag vill ha, jag behöver! Smaskade i mig två stora chokladkakor nästan helt själv under helgen. 

Kommentarer
Postat av: Shva

Vad lustigt, jag känner nästan aldrig någon förändring. Möjligtvis minskad aptit på grund av visst illamående. Och massa ont, förstås. Roligt värre är det med mens. :S

2009-03-25 @ 10:14:38
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0