The shecat returns

Eftersom den söta och lite rultiga Honkatten har som favoritsyssla att sitta i timmar framför en vägg och med sina sylvassa klor pilla och riva på tapeten har hennes andra boende tröttnat på henne och hon får nu bo här igen.

Den vanligtvis ganska typiska honkatten har dock lagt sig till med nya vanor nu när Hankatten inte är här och stjäl mitt sällskap. Minst en gång i timmen anser hon att det är dags att påminna mig om att hon finns. På skrivbordet mellan mig och tangentbordet lägger hon sig, som en värmekudde man måste klappa. Över min vänsterarm och med bakbenen utsträckta över tangentbordet. Där trivs hon som allra bäst. Och ärligt talat, det är där jag trivs som bäst med att ha henne också!

Kommentarer
Postat av: Shva

Naww, vad mysigt! ♥

2009-01-10 @ 10:36:45
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Korven

jag vill ha en katt! Min papegoja är inte alls sådär kärleksfull.. :P

2009-01-11 @ 12:56:25
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0