Morgonstund har guld i mund

Jag var vaken vid 7 imorse. Varför i helsike jag inte gick upp då övergår mitt förstånd för en timme senare ringde min klockan som jag prompt tryckte på snooze...i 2 timmar! Misstro nu inte det här för att min klocka ringde 2 timmar senare nej nej, den ringer var 5:e minut. Och jag trycker på snooze varje gång, ägnar en flyktig tanke åt att gå upp men med tanke på den fysiska ansträngningen det innebär att öppna ögonen misslyckas jag varje gång.
Sista halvtimmen spenderades dessutom drömmandes i 5 minuters intervaller, alltid på samma dröm. Idag involverade det sambon, en semesterresa och en skinka vi grälade över huruvida den skulle frysas eller inte.

Kommentarer
Postat av: Shva

Imponerande. Istället för powernaps - powerdreaming! Nu i extra komprimerad form. (^_^)



Hur gick det med semesterresan då? Jag brukar alltid fastna med bagaget någonstans innan jag kommer fram när jag drömmer om resor. :3

2009-01-15 @ 20:08:05
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0