Blodet droppar, blodet droppar...

Har ni hört den skräckisen någon gång?
Kommer inte ihåg den väl nog för att berätta den dock.

Det var något annat jag ville. Nämligen beklaga mig. Efter 9 på p-pillrena bestämde jag mig för att sluta (diverse anledningar). Och allt man har hört från folk som har slutat efter så lång tid är att det tog månader innan mensen rättade till sig.  Min egen syster varnade mig ens för att börja en gång i tiden för hon hade så problem med att få igång sin egen. Glad i hågen slutade jag knapra och såg fram emot ett halvår utan mens.
Tro fan att jag har världens mest fertila kropp som sätter igång exakt när den ska! Och jävlar vad den satte igång. Det är som syndafloden! Niagara! Victorifallen! Och alla andra stora vattendrag/vattenfall man kan tänka sig. Holy crap!
Jag tror alla forumtroll ljuger...

Men jag står ut! Om anledningen till att jag slutade försvinner med p-pillrena så står jag ut.

Om jag mot all förmodan slutar blogga så har jag dock kollapsat av blodförlust...

Kommentarer
Postat av: Shva

Den hörde jag på en spökkväll i mellanstadiet! Goa grejer.



Attans, vilken otur du hade! Mens är inte att leka med... oj, det lät lite äckligt. Men sant förstås. Jag hoppas din anledning försvinner åtminstone, jag håller tummarna åt dig.



Knapra i dig ett dussin järntabletter så piggar du på dig! Eller dör av magsår. ;)

2009-02-02 @ 22:56:16
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0