The pain from hell

Imorse vid 4 väcktes jag långsamt till liv av en molande, fruktansvärd smärta i magtrakten. Tack vare att den var så molande så tog det mig ett tag att vakna helt och inse att det var mensvärken från helvetet som återvänt punktlig som alltid.
Låg och kved ett tag medans jag funderade på mina alternativ. Till slut vaknade jag till så mycket att jag insåg att jag bara hade ett alternativ. Mot ipren! Släpade mig upp ur sängen, svalde en ipren och tog tidningen med mig till sängen. Efter en halvtimme av kvidande, värk och hopplöshet insåg jag att en ipren inte räcker. 20 minuter senare lyckades jag somna efter att ha svalt en till. Två ipren människor innan den förbannade värken släppte så pass att jag lyckades somna!
Vid 9 vaknade jag och låg och njöt av att slippa värken och kunna sova i lugn och ro. 

Kommentarer
Postat av: Shva

Kombinera Ipren och Alvedon första dagarna. Det ger klart bättre effekt än bara Ipren och rekommenderas av Apoteket. Jag har alltid båda på lager hemma. Jag misstänker att jag snart gör dig sällskap i lidandet!

2009-08-21 @ 08:26:05
Postat av: Mia

Alvedon säger du, kanske ska testa det då. Gick ju ifrån alvedon för många år sen då jag tyckte det inte var nån effekt mot huvudvärk osv.

2009-08-21 @ 11:09:02
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Samma här, jag använder det bara som kombo vid mensvärk.

2009-08-24 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0