Sommarens meme

Tre namn du lystrar till:
1. Mia
2. Yazzer
3. Härskarinna av Sexuella Böjelser (okej det är bara en kompis som kallar mig det men jag är omåttligt stolt)

 Tre smeknamn du haft online: 
1. LoverPrinsessan 
2. AngelwithDevilstail
3. Hemligstämplat

Tre saker du har på dig just nu: 
1. Svart kjol ala zigerstuk
2. Svart keps ala cool kille
3. Svart läderarmband ala cool kille

Tre av dina favoritband/artister: 
 1. Musik?
2. Artist?
3. Band?

Tre yrken du kan tänka dig: 
1. Multimiljadär
2. Trisslotto-vinnare
3. Snuskigt rik av snuskiga orsaker

Tre platser du vill resa till:
1. Skottland
2. Wales
3. Irland

 Tre saker som gör dig till en stereotypisk kille: 
1. Jag rapar och fiser
2. Min svett luktar illa
3. Jag ditchar tjejtidningarna och dregglar över datortidningarna

Tre saker som gör dig till en typisk tjej: 
1. Jag gråter lätt. Superlätt
2. Jag rakar benen
3. Jag utnyttjar skamlöst mina, av naturen givna, tillgångar

 Tre kändisförälskelser: 
1. David Tennant 
2. Johnny Depp 
3. Evil Clark Kent från Smallville

Tre saker som skrämmer dig: 
1. Att mina tänder ska gå sönder
2. Att de jag bryr mig om ska dö. 
3. Människor

Tre saker du vill ha i ett förhållande (kärlek är givet): 
1. Samma typ av humor
2. Utmärkt sex
3. Cuddling

Tre fysiska attribut som tilltalar dig hos det motsatta könet: 
1. Käkben man kan slå ihjäl blåvalar med
2. Händer som kan strypa nämnd blåval
3. Rygg att bygga Eiffeltorn på

 Tre av dina favorithobbys: 
1. WoW
2. Porrsurfa
3. Läsa

Kommentarer
Postat av: Doc

Haha, vad kul. Då fick man lära känna dig lite bättre då :-)

2009-08-06 @ 09:34:50
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Mia

blush

Var det något där som var oväntat som du inte visste om förrut?

2009-08-06 @ 10:03:45
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: siri skywalker

jag snor din lista!!

2009-08-09 @ 01:06:54
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Doc

Egentligen kände jag nog bara till det där med WOW.

2009-08-11 @ 13:08:27
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Shva

Skottland! Åk till Skottland! Helt underbart land, ditt vill jag igen. Det närmaste jag kommit en fantasyvärld.



Svart keps och läderarmband, det är rätta takterna! Coolt ska det vara!



Rolig lista, att du var rädd för att dina tänder ska gå sönder visste jag inte, eller att du kallats Yazzer. Vad kom det ifrån (gäller båda)?

2009-08-12 @ 00:19:31
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0