Da Weekend

Fredag:
Eftersom Clark Kent är en riktig läckerbit i ungt format sitter jag som klistrad varje fredag kväll kl. 21.00 då sexan sänder senaste säsongen (dvs s8). Dom gånger jag inte är hemma på fredagar är det stor sorg (och sen går jag till en torrents-sida och hoppas ingen ser - lägg märke till att avsnittet redan gått på tv - hade jag haft en video hade ingen brytt sig). Sambon var ute och orienterade på torsdagen men istället för att hitta kontroller kom han hem med en mängd kantareller, starkt gula och alldeles underbara! Stekte dom med grädde, salt och svartpeppar till middag (okej med lite potatis och nötstek också) och drack sedan den underbara Lorangan (it is Da Shit) till.
Lördagen:
Testade något helt nytt. Körde go-kart på riktigt (alltså inte Mariokart) riktigt! Det var inte baby mario som slängde och hängde i kurvorna - det var jag! Jag önskar jag kunde säga att det var askul och jag vann stort men jag får nöja mig med att säga att det var helkul och jag fick så jävla mycket stryk att det inte är sant (varvad....). Det är iaf något jag kan tänka mig att göra igen, helt klart!a
Fredag:
Eftersom Clark Kent är en riktig läckerbit i ungt format sitter jag som klistrad varje fredag kväll kl. 21.00 då sexan sänder senaste säsongen (dvs s8). Dom gånger jag inte är hemma på fredagar är det stor sorg (och sen går jag till en torrents-sida och hoppas ingen ser - lägg märke till att avsnittet redan gått på tv - hade jag haft en video hade ingen brytt sig). Sambon var ute och orienterade på torsdagen men istället för att hitta kontroller kom han hem med en mängd kantareller, starkt gula och alldeles underbara! Stekte dom med grädde, salt och svartpeppar till middag (okej det fanns lite potatis och nötstek också) och drack sedan den underbara Lorangan (it is Da Shit) till. Fredagen någorlunda spenderad.

Lördag:
Testade något helt nytt. Körde gokart på riktigt (alltså inte Mariokart) riktigt! Det var inte baby mario eller wario som slängde och hängde i kurvorna - det var jag! Jag önskar jag kunde säga att det var askul och jag vann stort men jag får nöja mig med att säga att det var helkul och jag fick så jävla mycket stryk att det inte är sant (varvad....). Det är iaf något jag kan tänka mig att göra igen, helt klart! Nu efteråt inser jag att min högerarm också är helt förkrossad då jag knappt kan räta ut den, det är massa muskler som krävs vid gokart-körning - muskler jag tydligen lider brist på!
Efter gokarten spenderade jag och sambon en halvtimme-timme inne på CityGross görandes det vi alltid gör när vi handlar ihop utan tydliga mål - grälar, gnäller och surar. Underbart! Typ...
Slänger i oss maten när vi har grälat färdigt och drar vidare mot samma kompisar som krossat oss i gokart och intar där ost, choklad och rött vin som faktiskt är gott! Otroligt jävla starkt (som det alltid blir när man gör det själv) men gott nog att dricka. Jag passar på att dricka två glas eftersom jag är en snål jävel som inte har råd att dricka på krogen. Vi slinker in på Harrys där det både finns dansgolv och jämnåriga (plus några äldreåriga) men får snart se en i sällskapet bli utslängd för att vakterna anser att han är för full. Underbart, jättesmidigt, verkligen smart av dig att bli aspackad och utslängd före klockan 11! Hamnar till sist på stans "nattklubb" (om man med nattklubb menar tråkiga lokaler, urusel DJ och mestadels 17-åringar). Där gör vi ett tappert försök att dansa hela natten (älskar mina nya kompisar, dom vill dansa!) men musiken är nån jäkla technotrancejämntdunkwhatever som är urtråkigt att dansa till. Kommer hem vid 2, glad, kåt, småberusad, bula i pannan (jaa....ops). Somnar vid 3 - lördagen väl spenderad.

Söndag (nörd-varning):
Vaknar vid 12, äter frukost vid halv 2, spelar WoW resten av dagen och nästan hela natten. Misslyckas kapitalt med att vara helare. Misslyckas kapitalt med att spela warlock. Misslyckas med att ta ner Thorim hard mode men viss progress har uppnåtts. Fortfarande dör vi vid 50isch% men vi blir stabilare och stabilare. Har roligt ungefär halva dagen. Somnar vid 5. Söndagen väl spenderad.

Idag:
Går upp halv 11, ser på Xena, öppnar dörren för ett snyggt bud i trasiga (stort jävla hål i grenen) mjukisbyxor och fett, trassligt hår, börjar blogga, inser att jag glömt frukosten (igen!), bloggar om det, börjar spela WoW, skippar frukosten och går direkt på lunchen.


Kommentarer
Postat av: Shva

Ah! Det är precis som "Idag" jag känner för att spendera min tid just nu! Är lite omotiverad till att göra konstruktiva saker som att plugga. Och nu ska jag lära mig att bara spela WoW på helger igen, suget är svårt!



Underbart att höra att du hade så kul på lördagen. :D



Jag kan meddela att jag tog emot renoveringskillarna (det var faktiskt en av dem som var snygg) i morgonrock med fett, trassligt hår och glasögonen på sniskan. En hel massa dagar. De kom så tidigt att de fick skylla sig själva!

2009-09-01 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0