World of Warcraft

Obs! Nördvarning!
Imorgon kommer patchen, imorgon kommer patchen! Oj vad mycket nytt den för med sig, och absolut hetast är så klart Ulduar!! Det ser jag fram emot, verkligen! Och äntligen ska jag få uppleva nytt raidkontent med en kompetent guild också, inte som den gamla skithögen som knappt är värd att torka sig i arslet med (vaddå gammalt agg...). Alla klasser får sina speccträd rensade, bäst att passa på att ändra det där misstaget jag gjort med min helare i fråga om specc. Dessutom, icke att förglömma, dual specc! Drool på den va! Inte för att jag speccar om särskilt ofta för att det ska löna sig, men 1kg och jag kan soloa ordentligt på min helare! /cheer
Dagen har spenderats till att levla Tailoring från 1-350 och nu spyr jag om jag ser ett enda tygstycke till...
Slut på nördighet.

Okej, med lite hjälp av multitasking tog det här inlägget ca en timme att författa och jag är hur trött som helst, ska lägga mig nu och drömma om patchen!

Kommentarer
Postat av: Shva

Åhå, den har kommit! Lycka till med Ulduarandet!



Jag kan se fram emot att spela i helgen med andra ord. :D

2009-04-15 @ 18:36:13
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Shva

Nu har jag spelat också! Många bra förändringar, men aningen irriterande är att jag inte längre kan se mina egna whispers och att alla addon buggar som sjutton. :P

2009-04-20 @ 10:16:16
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0