Va fan!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....flämt flämt...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Jag drömde att jag var gravid och ville behålla barnet!
Hatade mig själv ett tag efter att jag vaknade upp. Nu sitter jag nervöst och väntar (hoppas på mensen). Varför skulle jag drömma något sådant, jag avskyr barn. Vill aldrig ha ett. Kommer ihåg att jag i drömmen försökte säga det till mig själv men det slutade hela tiden med att jag ville ha kvar det. Fy sjutton. 

Kommentarer
Postat av: Shva

Oj, texten försvann in bakom din avatar.



Det kanske är dina gener som börjat med biologisk krigsföring för att säkra sin överlevnad? ;P



Nä, det låter jobbigt. Enligt min icke vetenskapligt grundade amatörpsykologi så symboliserar det säkert någonting annat som du medvetet försöker släppa fastän du undermedvetet vill hålla kvar det. Och så tog det sig ett uttryck som ditt undermedvetna vet att du kommer reagera på. Slut på dagens drömtolkning! :>

2009-04-15 @ 21:49:06
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0