Svar på tal!

Replik: "Gjorde det ont när du föll från himlen?"
Svar: "Gjorde det ont när din mamma tappade dig på huvudet när du var liten?"

Replik: "Du ser ut att behöva ligga med en riktig man!"
Svar: "Absolut! Har du sett nån härinne?" Replik:

Replik: "Om en tjock gubbe kommer fram och försöker stoppa dig i en säck, så oroa dig inte. Det är bara tomten som vill ge mig den perfekta julklappen."
Svar: (Blunda hårt och prata för dig själv. Öppna ögonen.) "Förlåt, men om ditt ansikte börjar brinna inom ett par minuter så oroa dig inte. Det är bara mitt livs högsta önskan som har slagit in."

Replik: "Din pappa måste vara tjuv, för han har stulit alla stjärnorna och satt dem i dina ögon!" Svar: "Pappa gillar inte att blir kallad för 'tjuv'. Det var några poliser som kallade hans företag för 'serbisk maffia' en gång och då exploderade deras lägenheter. Vad var det du hette förresten?"

Replik: "Snygg klänning du har, den hade passat utmärkt på mitt sovrumsgolv."
Svar: "Snygg kropp du har, den kommer passa utmärkt i bakluckan på min pojkväns bil."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0