Lycka

Jag kan härmed bekräfta att träning och sex verkligen får en att må bra!


Igår efter min Step up-träning var jag sprudlande glad, fyllde badrummet med den ena allsången efter den andra. Hade så mycket positiva känslor i mig att det skvätte över och jag inte visste var jag skulle göra av allt, härligt var det!

Idag efter en snabbis med sambon kände jag mig otroligt tillfreds med livet, riktigt gick och myste för mig själv (trots att jag var ute i mörka blåsiga höstkvällen med katten - ja jag är en crazy cat lady, mer om det senare!) och kände mig glad. Inte sprudlande glad, men glad.

Det gäller att hålla hårt i och värdesätta stunderna när man mår bra, när man känner sig lugn och tillfreds. Lycka varar inte ständigt (det krävs droger för det) men om man kan ta vara på och finna de stunder man gör så mår man bra. För mig räcker det med att känna en speciell doft, exempelvis känna den första hinten av vinter i vinden, för att jag ska stanna upp, andas och känna mig tillfreds med mig själv.


Kommentarer
Postat av: Shva

Härligt att du känner så! ♥

2008-10-22 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0