OMG!

Jaaa äntligen!!

Efter flera år av funderingar har jag funnit mitt barndomsprogram!

Jag förväntar mig verkligen inte att nån ska kunna uppskatta det här klippet, men jag kommer ihåg att min kusins barn (som då är i min ålder) hade en VHS med den här och jag har saknat den! Jag har inte vetat vad den heter eller så mycket av handlingen annat än ett par örhängen, inget man kan bedriva goggle sökning på direkt. Ikväll råkade jag dock hamna på andra nostalgiska barnprogram och bestämde mig för att göra ett till försök. Youtube och alla dess kommentarer blev min räddning, nån nämnde i förbigående Jem och det var allt som behövdes. När jag hade det löste sig resten. Alla 65 avsnittet kommer imorgon bitti att vänta på mig!

Kommentarer
Postat av: Shva

Vad synd att jag aldrig såg den när jag var liten, jag hade älskat den också! (^∇^)

2008-11-13 @ 20:27:49
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0