Holy moses!

Hur gick det där till egentligen? Jag skyller halv 3 på Doc men vem ska jag skylla 5 på egentligen. Jag kan ju under inga omständigheter ta på mig skulden själv.

Efter 4 timmars sömn gick jag upp. Det gick utan större problem (förutom när jag somnade sittande på knä framåtlutad med överkroppen i sängen...) men jag gissar på att konsekvensen kommer ikväll. Med tanke på att jag sovit lite hela veckan tycker jag att det borde gå lätt att somna ikväll. Jag ska bara smaska i mig chips och dip och se klart på Hellboy2 som planerat, sen ska här sovas!

Fast för att komma dit måste jag damma, dammsuga och moppa hela lägenheten. Tvätta alla lakan och handdukar nu mellan 11-14. Skrubba rent badrummet. Bädda nya lakan. Hänga fram nya handdukar. Lägga fram juldukar. Ställa upp adventsljusstakar. Duscha mig själv.

Men jag ska fokusera på mitt frosseri i chips och dip senare ikväll så går nog det här också! Vika tvätten får banne mig sambon göra dock.

Kommentarer
Postat av: Shva

Ah... frosseri! Det är tider.



Men adventsljusstakar redan? :O

2008-11-28 @ 18:09:19
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Mia

Det kallas första advent och massa folk sätter upp sina ljusstakar då:P

2008-11-28 @ 18:35:59
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0