Pysseldag

Jag är så glad, jag har fått tillbaka min julmotivation! Förra året var det mesta blähä och jag firade inte alls jul på det sätt jag ville men nu i år är det tillbaka och jag har med glädje suttit hela dagen och gjort mina egna julkort.


Favoriten är  som jag är ganska nöjd med. Så överdrivet kreativ är jag ju inte så jag är stolt över hur fin i all sin enkelhet hon blev!

Spelade för första gången julmusik för i år också. Underbart! Fast jag hann bli ovän med mac:en som används som mediacenter för tillfället. Jag önskar mig en dator som är en blandning av mac och pc för båda har bra delar.
Bakom mig står hyacinterna och sprider juldoft och julstämmning. Hyacint för mig förkroppsligar (om en blomma kan göra det) mina barndoms jular och jag behöver sådana varje år.

Sen skulle jag vilja tipsa om bloggerskan Underbara Clara. Sötare och bättre tips har jag aldrig sett och jag fick mig ett riktigt uppryck igår och kände för att pyssla. Blir många egenhändigt gjorda paket i år har jag på känn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0