McDonalds

Vi åt mat från McDonalds idag, sambon och jag. I vanliga fall rankar jag den kedjan längst ner bland alla kedjor men ibland har man inget val.
Åt Big Tasty med strips (ofc, jag vore en galning som inte tog det!), äppeljuice och friterade emmentalerost. Yummie yum yum! Finns det något jag verkligen älskar så är det strips. Strips! Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag älskar friterad potatis i alla former. Strips, pommes frites, chips! Om jag har något beroende så är det friterad potatis för jag kan omöjligt sluta äta när det står framför mig. Och friterad ost, har ni testat det någon gång? Alla större kedjorna har det, och dom är lika goda allihopa! Go for it nästa gång! Överlag är det mesta som är friterat gott. Friterade bananer eller ananas, klassiska kinesiska-restaurang-efterrätter! Friterad potatis som jag redan nämnt. Fast friterade maträtter på tidigare nämnde restauranger är faktist inte goda. Finns det något mer friterat måste ni berätta så jag kan testa och (antagligen) njuta!
Åh himmel, jag höll på att glömma McDonalds friterade paj, holy moses vad jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Shva

Åk till Skottland, där friteras allt! Det är deras traditionella snabbmat precis som hamburgare här (jo, de friterar hamburgare också). (^ ^)

2008-12-06 @ 19:04:10
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0