Julkänsla

Har ägnat mig åt lite julklappshopping idag.

En av fördelarna med att vara arbetslös är ju att man kan gå å handla på morgonen dvs slippa alla stressade julshoppare. Nackdelen är väl att jag inte har råd att köpa julklappar riktigt...

Men jag älskar julklappar! När jag var liten ville jag så klart mest få men nu i vuxen ålder gillar jag minsann att ge också. Att klura ut vad personen ska få (så länge det inte är sambon för han får jag bara panik över) och vad dom kan tänkas gilla. Komma ihåg små anmärkningar dom sagt under resten av året för att sedan ge dom det i julklapp. Personliga julklappar ftw!

Och jag vet inte vad det var (gissar på mitt spralliga hår) men jag var så otroligt vänlig i alla affärer idag. Jag log, och pratade, och log lite till (leendet slutade jag med efter att ha ätit lunch, man vet aldrig vad som fastnat i tänderna). Det var så ofantligt mysigt att jag nästan sprack av julglädje. Sen kom jag in till centrum och de stora galleriorna och det dåliga självförtroende drasade tillbaka omedelbart. Suck. Jag vägrade låta mig bekommas dock och fortsatte känna mig urgullig i nya håret!

På väg hem drog snöfallet igång lite extra. Faktist så pass mycket extra snö att de flesta snöflingor landade i mina ögon och i min näsa! Hur är det ens möjligt? Nog för att jag har sett det snöa horisontalt men snett uppåt?

Nu när jag en hemlig önskan om att det ska snöa så mycket ikväll också att jag anser det för ansträngande att ta sig till Body Pumpen. Sen när jag också en hemlig privattränare som meddelar mig att snö eller inte, här ska tränas! Undrar om det funkar med silvertejp på fantasifoster...

Håller alla tummar och tår för att snön får ligga kvar tills julafton. Det vore underbart!

Kommentarer
Postat av: Shva

Mysigt! ♥



Jag vill se ditt hår IRL!

2008-12-11 @ 22:28:52
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Shva

Nämen, du har ju uppdaterat avataren efter den nya looken! :D

2008-12-11 @ 22:30:32
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0