Dagens Horoskop

Kärleken, kreativa aktiviteter och trevligt umgänge med barn står i fokuse den närmaste tiden. Njut!

Vi hade en otroligt mysig morgon sambon och jag imorse när vi vaknade och sängen höll banne mig rätt temperatur hela tiden! Så kärlek - check.

Kreativa aktiviteter... Räknas dammsugning och blogginlägg? Ja vi säger så. Check.

Trevligt umgänge med barn.... Det där är ju en paradox. Trevligt med barn går bara inte ihop. Gudarna måtte vara tokiga! Bäst jag ligger lågt i ca 2 timmar till så dagen hinner ta slut, man vet aldrig. 66% av horoskopet har redan gått i uppfyllelse så inga barn kommer in här.

Eller tänk om kärleken, kreativa aktiviterer och trevligt umgänge med barn allt pekar på en graviditet? Holy cow! Var är det där graviditetstestet! Dagen-efter piller! Kvacksalvare-medicinen som lovade ta bort vårtor, graviditeter och telefonförsäljare! Kyskhetsbälte! Avhållsamhet! Kloster!

Kommentarer
Postat av: Shva

Jag hälsar på dig i klostret. ♥

2008-12-13 @ 23:58:17
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0