To much info incoming

Så idag när jag gick upp, halvt ragglande som vanligt, famlade jag omkring i min iver att hitta kläder att skyla mig med och lyckas på något sätt riva mig med en nagel. Nå det är inte så ovanligt när man har lite längre naglar att det händer. Men till saken hör att det var på bröstvårtan jag rev mig (insert plågad smiley här)! Jag stirrade länge och väl innan jag accepterade att det faktist hade blivit blodvite av det hela också... Två små skinflikar och två små droppar blod! Ynklig som jag är ojade jag mig länge och väl innan jag kom mig för att sätta plåster över. Ja det var läge för plåster!

Nu på kvällen, efter träningen i duschen, tänkte jag ta bort plåstret så det inte skulle sitta kvar och vara blött. Jag må ha varit smart nog att inte sätta klister direkt mot bröstvårtan men uppenbarligen är vårtgården lika känslig (insert plågad smiley här)!

Boys and girls, dont do this at home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0