Paketinslagning



I år blev det inte riktigt lika många paket som det brukar men det tog ändå sin lilla tid att slå in alla. Jag gillar att slå in paket, att köpa papper och snöre, att matcha färgerna. Gillar att se ut presenter som är personliga och genomtänkta. Gillar att julpynta. Gillar julgran. Julmaten. Kalle Anka. Alla tända ljus. Ljusstakar. Ljusmusiken som är den samma överallt år efter år. Syskonbarnens glädje över alla paket. Glögg. Allt fikabröd och godis. Julblommor. Julkort. Allt!

(Ni kan se mina misslyckade maränger till höger i bakgrunden...)

Kommentarer
Postat av: Sara

Heh, det svart-gråa pappret med små tomtar på har prytt några av mina klappar också i år ^^



Jag gillar också allt det där. Jag älskar traditioner ;)



God Jul på dig! :D

2008-12-23 @ 22:48:46
URL: http://girlyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0