Måndag hela veckan

Hade en måndag igår.
Började med att försova mig.
Fastnade i en backe med bilen.
Körde ner en postlåda.
Fick lov att skotta snö för att komma upp med bilen.
Blev svettig.
Gick och lade mig alldeles för sent kvällen innan, var trött och hängig hela dagen.
Hade barn runt omkring mig stor del av dagen.
Sällskapet hade också en dålig dag.
Blev sittande för länge pga trötthet.
Försenad, stressad.
Satte upp ljus i granen på 20 minuter.
Ljusen lyste.
I 2 sekunder.
Hade inte tid att fundera ut vad som var felet, fick slänga på mig kläderna och rusa till bussen.

Nerför tidigare nämnd, nu isiga, backe springandes.

Bussen kördes av en total nybörjare så jag kunde inte sova i lugn och ro.


Tack och lov återhämtades dagen av att sambon bjöd på hemlagade hamburgare, potatisklyftor, coleslaw och hamburgerdressing för att sen presentera dagens överraskning, jultårta!


Dagens horoskop:
Det blir en olycksdrabbad dag, både verbalt och fysiskt. Tänk dig för innan du gör eller säger något.


Kommentarer
Postat av: Korven

Det är SÅ SANT. Sätter du på dig korsett och stayups så lär ingen få se dom, sätter du på dig mormorstrosor så står man där och ser dum ut. "Jag har inte alltod sånna här på mig" vill man säga. Bäst att bara vara tyst i det läget.



Jultårta? Är du fransman, eller bara annorlunda? :)

2008-12-21 @ 11:58:29
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

åh, det var en rätt kul idé faktiskt. kanske ngt att satsa på till nästa år :)

2008-12-22 @ 11:33:34
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

åh, glad man blir när man får lite back-up sådär :)



Mitt läsarantal fördubblas när jag skriver om sex, alltså är det inte jag som är den sjuke, utan alla som sitter och tjuvläser men inte kan stå för det..

Nej nu får du uppdatera din blogg lite, vill ju läsa mer :)

2008-12-22 @ 12:39:01
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: korven

Grattis till pussen, du är välkommen att hämta den vilken dag som! :)

2008-12-23 @ 00:56:51
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0