Väder

När hela himlen är mörkblå och vinden riktigt skakar om träden, då ler jag och känner att det här, det blir en bra dag.

Jag är lite annorlunda på det sättet. Jag har ställt in mig på höst och då vill jag ha höstväder. Gärna med mulet och blåst. Möjligtvis med sol men då ska det vara lite kallare så man inte blir svettig av att vistas i solskenet. Nu är det nog med sol och värme, ge mig omväxling.

Hösten har alltid varit min favoritårstid, kan mycket bero på att jag fyller år då men även utan det så uppskattar jag våra växlingar i årstider något enormt. Sveriges väder rockar fett, oavsett typ!

Jag är tämligen rastlös av mig och kräver omväxling även i mitt eget liv för att inte stagnera och bli galen. Ommöblering, ny kläder, nya leksaker, nya vänner. Det är dock, ganska förvånande, länge sedan jag möblerade om eller kände behovet av det, trots att sommaren har varit ganska frustrerande åt mig så mår jag tydligen bra nog för att inte behöva möblera om. Man skulle ha haft ett jobb så jag kunnat köpa leksaker, böcker och kläder. Det hade varit perfekt. Och ha råd att tanka bilen, prio 1!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det tackar jag för! :) Hoppas du gillar den.



PS. Katter är bäst!

2009-09-09 @ 13:45:54
URL: http://danielwerner.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0