That's what she said!

Oh oh!
Igår gjorde jag mitt första offentliga "That's what she said"-skämt!

Staplade ju ved med syrran och medans jag hämtar vedträn från högen och lägger dom i skottkärran får jag tag i ett jättestort och tungt så jag utbrister "Oj vilken stor!" utan någon särskild baktanke. Sekunden efter kommer jag på vad det är jag sagt och lägger snabbt till "That's what she said." och sen skrattade jag gott åt mig själv. Att ha interna skämt med sig själv måste ju nästan klassas som galenskap?

Sen på hemvägen berättade sambon att det finns en svensk motsvarighet till det, kallas "sa flickan"-skämt och uttalas oftast av äldre gubbar och ingen tycker dom är roliga utan bara äckliga.

Men va fan! Jag gillar "That's what she said"-och tänker banne mig fortsätta med det. Jag fyller snart 25, kan nog klassas som en snuskig tant då!

Kommentarer
Postat av: Doc

"That's what she said!" låter i alla fall lite coolare än "sa flickan" i mina öron.

2009-09-21 @ 09:34:26
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, så är det nog. Jag är lite coolare!

2009-09-21 @ 12:02:42
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0