Men åhh....

Vad f-n är det för skit dom har gjort med min översiktsbild på blogg.se?
Förrut såg jag alla min inlägg och alla kommentarer i samma lista, vilket visserligen kan bli rörigt om man har en stor blogg med mängder med kommentarer men för mig funkade det finfint.
Deras lösning att bara visa nytillkomna objekt gör att jag har noll koll på när jag postade senast och när ni postade kommentarer eftersom jag är för lat för att gå till Arkiv och det dessutom inte finns ett läge där jag kan se inlägg och kommentarer om vart annat. Nej jag är inte alls nöjd med det nuvarande systemet, skäms blogg.se!

Kommentarer
Postat av: Shva

Jag håller med! :O

2009-09-06 @ 22:10:57
Postat av: Mia

Dom är dumma <surar>

2009-09-07 @ 18:00:32
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0