Kaffe

Idag är dagen då jag ska göra ett allvarligt försök att börja dricka kaffe.

That's right, jag ska bli så gammal!

Fast med all säkerhet kommer jag tycka det är vidrigt. Doften är ju vidrig. Och jag har ingen bra anledning att lära mig att tycka om det alls, förutom att jag vill testa och se om man verkligen upplever en koffeinkick.



Idag är också dagen då jag ska ta steget ut och verkligen bli hemmafru. Vi har en mängd med Ica-Kuriren och dom är proppfulla med recept, specifikt de recept där dom föreslår vad man ska laga för vardagsmat. Med tanke på hur jävla svårt det är tänkte jag; Hej! Det kan bli till en bra hjälp! Så min plan är helt enkelt denna: Klipp ut recepten och spara dom i mappar sorterade under Fisk, Fågel, Nöt, Fläsk och Vegetariskt. Jag är så jäkla tänd på denna idé! Så kom igen, berätta för mig hur löjligt det är...att ha massa middagstips praktiskt sparat på samma ställe! Ha in yo face!



Kommentarer
Postat av: Doc

Det var som fan! Här samlas det vuxenpoäng i knippen hör jag.

2009-09-10 @ 12:37:11
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Shva

Jag ska aldrig bli så gammal att jag gillar kaffe. :P

2009-09-11 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0