Fröken Duktig har synts till idag och ryktet gör gällande att hon inte är helt borta än heller!

Röjt på vindsförrådet.
En av alla de saker jag snabbast går i taket för är sambons oförmåga att ställa saker på rätt ställe på en gång. Åh titta, en tom kartong, den slänger vi in i vindsförrådet längst fram så ingen kommer in och åt de saker som är längst in. Mutter mutter.

Skräpet slängt, resväskorna ilastade i bilen och ska vidarebefodras hem till sina rättmätiga ägare, sambons föräldrar. Det ska bli sambons uppdrag när han kommer hem ikväll.

Belönar mig själv med en rulltårtebit (okej det är typ tredje för idag...) och tänker att jag skulle kunna få spela lite WoW nu. Eller så sorterar jag i skafferiet där sambon också farit fram och totalt sabbat ordningen!

Kommentarer
Postat av: Shva

Hehe, lycka till med röjandet!

2009-09-08 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0