Hur man gör en dumbom av sig själv.

I fyra år har både jag och sambon gått runt och grämt oss över att hållaren (se bild) till duschslangen som sitter ovanför huvudet på en är så vedervärdigt dålig. Istället för att stanna i det läget man placerar slangen i så sjunker den hela tiden ner vilket gör att vatten mestadels strålar in mot väggen.
För några dagar sen var jag som vanligt allmänt frustrerad och tänkte "Fan nu ska den här bytas ut, undrar hur man får bort den från väggen, man kanske ska skruva lite?" Så jag tar tag i metallringen som sitter runt kulan (se bild) och börjar skruva i mening att se hur hållaren sitter fast i väggen. Här kommer det fåniga, pass på. Istället för att stå där med en lös hållare stirrar jag fånigt på en hållare som plötsligt funkar som den ska. Jag drog åt metallringen runt kulan och vips sitter duschslangen fast i vilken position man än riktar den åt.

Fyra år människor! Fyra!

Kommentarer
Postat av: Shva

Hahaha, handyman Mia slår slutligen till! :D

2009-10-23 @ 10:48:21
Postat av: Mia

Man har väl tummarna på rätt ställe =D

2009-10-23 @ 17:01:21
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0