Cause I'm happy, I'm happy happy happy.

Frukosten* är serverad:
Det är sylta och rödbetssallad utifall någon undrar. Rödbetssalladen var så där, syltan himmelsk. Ja jag äter sylta och ja jag älskar det. Kalla mig pensionär om du vill, jag kan fortfarande slå dig i huvudet med käppen min!

Tummen värker efter gårdagens Mario-maraton.

Förhållandet är i spillror efter gårdagens Mario-maraton då sambon konstant var i vägen för mig, hoppade på mig, knuffade ner mig och på andra omöjliga sätt lyckades ta död på mig.
Förhållandet reparerat igen då sambon lyckades hitta och ladda ner Jingle Cats - Meowy Christmas:
Ett album som innehåller stora mängder nostalgi och julkänsla för mig. Och ja ni läser rätt, det är katter som jamar julsånger! Jag har haft albumet i många år men skivan har varit borta sen jag flyttade hemifrån till stor sorg för mig.


*Vag definition på det första målet som intas efter uppstigande från sängen.

Kommentarer
Postat av: Shva

Exakt! Frukosten är det första målet på dagen oavsett vad den innehåller och hur långt dagen är liden! ♥

2009-11-30 @ 21:39:35
Postat av: Mia

Fast ibland skippar jag frukosten och äter "riktig" mat och då kallar jag det lunch :)

2009-12-01 @ 10:01:43
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0