Good Morning

Det är få saker som kan få mig så grinig som att vakna på morgonen. Jag kan bli ett riktigt monster om jag vaknar det minsta på fel sida.
Dreggel på kudden, grus i ögonen, stel i kroppen, ont i hälen så jag inte kan stödja på den, varmt och klibbigt under täcket, sovit för länge, sambon redan uppe, hemsk dröm, låg syrehalt i sovrummet, luktar svett... Ja, anledningarna är många och oftast drabbas jag av dom samtidigt. Botemedlet är alltid en dusch. Efter det är jag pigg och glad igen!



Kommentarer
Postat av: korven

tyvärr är det ett beslut som vi boda tog, och jag är ju bara en del av det. Jag hade nog mått dåligt men tyckt det varit värt det i slutändan, men jag är säker på hur han känner. Helt sjukt hur jag både håller med honom och ändå hoppas att han ska ångra sig. Vi får se...



Usch den där morgonkänslan är ju fruktansvärd. :P

2009-05-04 @ 11:29:01
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0