Lax med pommesfrites och bearnaisesås, ops!

Det är fascinerande att titta på mina matvanor så fort jag blir ensam mer än en dag.
Det tycks mig som att jag är en trotsig tonåring och övervakaren är borta. När katten är borta osv...
Jag har redan spoilerat mina tämligen noggranna mattider samt nyttigheten på maten. Med tanke på att jag med berått mod skiter i träningen idag samt att helgen är inkommande med allt vad det innebär med godis så lär ju all vårens träning snart vara bortkastad.
Det är den där sambon alltså, som hela tiden tränar och äter nyttigt och så tränar han lite till och mitt emellan träningen tränar han lite till, för att det är skoj. Jag vill ju inte vara sämre jag heller, med resultatet att det går käpprätt åt helvete när alla rutiner i och med hans hemkomst från jobbet försvinner. 
Jag kanske gör det bättre imorgon. Eller så njuter jag av att vara en trotsig tonåring hela helgen. 
FF-fest någon?

Kommentarer
Postat av: Shva

Haha! Jag tvingar din stackars sambo att äta godis, så han har svårigheter att vara lika nyttig även han. :P

2009-05-23 @ 14:44:51
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Sambon

Ähh, jag åt ju bara en påse gott & blandat, en lakritsbit och lite naturgodis :)

Och så förståss lite lösgodis på (det försenade) tåget hem. :P

2009-05-25 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0