I had a dream...

...imorse.

Vi var i simhallen i byn där jag växte upp (jo den var stor nog att ha en egen simhall) jag och mina gamla kompisar från grundskolan. Efter ett tag kommer killarna in också och en av dem säger åt oss att vi ska gå för killarna ska vara där. Jag tyckte inte om den killen då och jag gillar honom inte i drömmen. Så efter hans kommentar fräser jag i med :
"Vad ska du då titta på då (om tjejerna går). Ja just det, du vill ju titta på killar..." med förhoppning om att hans bögfobi ska kicka in. Tyvärr stirrar han bara tomt på mig, samt att mina två tjejkompisar också stirrar tomt på mig och liksom skakar lite på huvudet. Sårad blev jag i drömmen minsann, jag hade varit så stolt över att äntligen säga något elakt till honom och så har tjejerna mage att inte tycka det var roligt. Blesch. 

Senare övergick drömmen till en mycket, mycket härlig sexdröm. Jag gillade den bättre än fuldrömmen i simhallen! Rolig detalj var att under tiden som jag drömde ringde min väckarklocka flertalet gånger och varje gång tryckte jag på snooze och kunde sedan återgå till drömmen med bara några missade ord som resultat. Hur härligt som helst, jag hade blivit depp om jag inte fått slutföra den drömmen. Den var mycket, mycket het. 

Kommentarer
Postat av: Shva

Hihi, ditt undermedvetna serverar lite diverse rätter. :3

2009-05-29 @ 12:18:45
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0