Fan för att vara fertil

Jag börjar långsamt hata min mens. 
Och mer specifikt min förbannat korta cykel.
3 veckors frihet får jag, mitt humör strålar, träningen känns motiverande, jag är ordningssam, jag vill både laga mat och äta och en mängd andra fördelar.
Men minst en vecka per månad mår jag skit. Ingenting verkar kul, kroppen är slö, humöret avskyvärt, jag har ingen riktig matlust om man bortser från choklad, chips, ostkrokar, choklad, jordnötsringar, läsk, choklad, kakor, strips, kebabsås, choklad och sambons huvud serverad på fat.
Medans jag gick på p-piller var det här mer utdraget över hela månaden, jag mådde alltså skit hela tiden och fattade inget bättre. 

Nej fan säger jag för att vara fertil. Blir man utan mens och hormonskit om man steriliserar sig?

Kommentarer
Postat av: Shva

Fick du ditt idag också? Ett helvete är det. :P

Skulle tyvärr inte tro att du blir av med det förrän i klimakteriet.

2009-05-12 @ 21:58:37
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0