Ahh, unga män i tighta trikåer.

Visste ni, att om man tittar på en triathlontävling så får man många, många chanser att se vältränade unga män i inte mer än ett par väldigt tight badbyxor springa förbi. Även de som hade mer kläder än så på sig var ändå rent ögongodis för tightare kläder har jag aldrig sett på män. Om jag inte haft systerdottern med mig hade jag nog dregglat öppet. 
Jo just det, jag tittade och supportade sambon medans han tävlade. Jag har vaga minnen av att han sprang förbi någon gång [insert lipande smiley]. Nej skämt åsido, gud vad stolt jag var över honom. Killen består av muskler och senor nu för tiden. Han har så förbålt snygg kropp att jag blir lite till mig i trasorna bara av att tänka på det. 
Det finns helt enkelt massa ögongodis för dig att titta på under hela helgen Shva!

Kommentarer
Postat av: Shva

Haha, härligt!

2009-05-29 @ 12:15:51
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0