Conspiracy

Måste ju vara nån slags konspiration att affären var full med sexiga killar ikväll.
Konspirationen består i att jag hade fett- och svettruffsigt hår, vinterjacka samt slitna skitiga mjukisbyxor på mig.

But then again, I dont give a rat's ass!

Jag är lite lagomt fåfäng så där, tycker om att känna mig snygg och sexig. Men det är lite för mycket begärt av en spelnörd som har fullt upp med att varje vecka komma upp från datorstolen och gå på träning att hon dessutom ska se råsnygg ut efteråt! Orka duscha i omklädningsrummet. Nej på med mjukisbyxorna (som jag torkat av mig på när cykelkedjan hoppade av...) och hem så snabbt som möjligt.

Jag funderar på om det är för att jag har mognat förbi fåfänge-stadiet eller om det beror på att jag mår så jävla mycket skit ibland att jag faktist intalat mig att jag inte förtjänar uppmärksamhet från killar. Eller så är det ren och skär lathet. Orkar inte fixa till mig, orkar inte bry mig.

Dessutom, har ni nån aning om hur mycket uppmärksamhet man får från killar om man är kvinnlig spelnörd. Internet kryllar av manliga nördar som är utsvultna på sex och kärlek. Ge dom lillfingret och dom tar hela handen. Okej det är lätt mål men dom flesta är dessutom känsliga (som i ömsinta) och mycket gentlemannamässiga. En del rötägg får man på köpet, men jag tror att dom är färre än om du går på krogen och raggar. Jag misstänker (och hoppas) att jag är sedd som sexgalning i min klan i World of Warcraft! Där behöver man inte vara uppiffad och stajlad varje dag, bara när det är dags för webcam-lekar...

Som vanligt saknar inlägget röd tråd och djupare innebörd, egentligen ville jag bara framföra min konspirationsteori (som inte har något mål än så länge) och beklaga mig lite över all manlig fägring som jag inte fick uppmärksamhet ifrån.

Kommentarer
Postat av: Shva

Lathet tycker jag är ett fullgott skäl! Det gäller att prioritera vad man vill lägga sin begränsade energi på. :)



Jag får hit en kille som ska göra fuktmätning om tre minuter, och jag sitter i morgonrock och strumpor samt otroligt fett hår. Skäl: lathet!

2009-03-13 @ 11:00:44
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0