Måste ju vara en måndag...

Först har du problem med att komma upp ur sängen...


Du är stel i nacken.


Du tvättar håret men får ingen ordning på det.


Det känns som om du hade baksmälla, fastän du inte drack en enda droppe igår kväll.


Din nya diet verkar inte fungera.


Du sträckte dig när du försökte träna.


Din nya hatt såg mycket bättre ut i affären.


Du tappar bort saker.


Din boss gick hårt åt dig på jobbet


Det ösregnar på lunchen...


...och din mat vill inte stanna nere.


Det känns som om du sitter fast i livet


Objudna gäster dyker upp vid middagstid.


Dessutom känns det som du håller på att bli riktigt sjuk


För att inte tala om när du inte kan sova på natten och tycker dig höra ljud nere i källaren...

Kommentarer
Postat av: korven

Jag vet, varför dela upp allt i raser, kön, etnicitet hela jävla tiden? Vem har sagt att det måste vara så?





HAHAHA jag känner mig som massor av dom katterna, kul att jag kan skratta åt saken iallafall.. :D

2009-01-22 @ 14:20:24
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, gud vad söta ^^

2009-01-22 @ 20:56:55
URL: http://girlyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0