Träning

Träningen för våren ser ut som sådan
Måndag: Step Up
Tisdag: Body Pump
Onsdag: Pilates
Torsdag: Body Pump

Det vore otroligt spännande att klara av att gå 4 ggr i veckan och jag hoppas att jag de flesta veckor kommer göra det. Dock håller jag inte för osannolikt att nån gång kommer missas pga att jag inte är hemma, är sjuk eller har pms (ett hatfullt inlägg om pms skapades men avslutades aldrig, dyker nog upp nästa gång jag har pms).

Premiären igår på Steppen var otroligt bra. Vi var 7 pers (!) och instruktören. Jag kände mig både mer avslappnad och mer pressad att göra bra ifrån mig pga det. Alla stod väl synliga så det var lika bra att ta i för kung och fosterland redan från början. Vilket jag gjorde. Fram till första styrkepasset då jag insåg att min energi var borta... Efter det gjorde jag allt för att inte snubbla på step-brädan och slå min stolthet halv fördärvad. Men passet var enkelt och hårt, jag var riktigt stolt över hur bra jag greppade passet. Mot slutet av passet kom jag också till insikt att man inte ska gå på träning hungrig för mot slutet är man utsvulten. Väl inne i affären efter passet gick jag utsvulten och utmattad förbi godishyllorna när doften av artificiella färgämnen och konstiga smakämnen slog emot mig och jag kände hur godiscravingen växte till rejält. För att plåga mig lite extra tog jag en vända förbi alla godispåsarna. Sen köpte jag en nötbar vid kassorna istället. Helt utan suspekta färg- eller smakämnen. Stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0