Pilates

Kvällens pilatespass bjöd på två härliga överraskning!
Överraskning 1 kallar vi för Svartis (för han var helt svartklädd) och överraskning två för Vitis (pga den vita t-shirten)!
Tänka sig, två killar på ett pilatepass!
Och som om inte det vore överraskning nog så var dom dessutom otroligt söta(snälla rara låt dom återvända)!  Jo jag smygtittade en hel del... Vilket var jäkla tur det för annars hade jag missat när Vitis drar upp sin t-shirt och blottar en helt fantastisk, underbar och görläcker mage. Jag hade kommit till himmelriket om jag fått smeka den! Jag ska erkänna att det var en av dom där stunderna där tiden tycks stanna upp och man blir helt fängslad av något.  I det här fallet en trimmad mage där varje muskel syntes spela under glänsande hud (tänka sig jag överdriver inte!)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0