Lame ass workout!

Yes, pilates! Ett tufft men ändå långsamt pass med träning för bålen-området!
Trodde jag ja...
Om man hade haft rätt instruktör kanske och inte den där kärringen till vikarie...
Jag visste fan inte om jag skulle frysa ihjäl eller dö av tristess först!
Tog ut mig rejält på cykeln hem men trots ursinnigt trampande och enbart -10 så frös jag värre än jag gjorde förra veckan när det var runt -20. Hade ett litet aggressionsutbrott när jag kom hem och nu är jag glad igen (lussebullarna och chokladbiten som jag åt till mitt jordgubbste kan ha något med saken att göra också...).


Kommentarer
Postat av: Doc

Jäklar vilken rivstart med träningen.

2009-01-08 @ 00:41:08
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/
Postat av: Mia

Om du tänker på 4 träningspass i veckan så är det inte sån rivstart, har tränat två ggr under hösten och gått på träning överlag ganska länge nu.

Om du är ironisk över gårdagens pass säger jag nog tack ;)

2009-01-08 @ 11:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0